Börjar denna veckan med födelsedag 🤩

Fruktansvärd magkatarr hela förra veckan, men jobb i måndags och onsdags funkade ok...som personlig assistent träffar man ju inte så mycket folk. Det blev lugna dagar på jobbet. 

Trodde jag skulle svimma på kvällen så illa mådde jag! 🤢 
Och jag har både Pepcid, Novalucol och bikarbonat!! 

Däremot i korvkiosken behöver man ju vara på topp och inte möta kunder i 90graders vinkel 😬 så jag fick vara hemma och ligga i soffan i något som liknade fosterställning 😫.

L sa till mig att -"när du ändå ligger hemma kan du ju leta efter ny bil"...till honom syftade han nog på 🙈 
Men jag hittade en till mig och iom det sålde den lilla röda 🚗 jag gillade den lilla bilen men jag trivs bättre i lite större! 
Så i fredags stack vi till Jönköping och hämtade min nya Saab!! 👌🏼 supernöjd!
Men det var nära ögat att den blev såld precis när vi kom till bilfirman, pga ett missförstånd 😳 men som tur var löste det sig!

(null)

I lördags tog vi ut golvet i hela huset, en vattenskada i julas blev till ett försäkringsärende och så småningom ett nytt golv...
Stort tack till Ls ena brorsa som hjälpte till 🧡
(null)

(null)

På kvällen hade vi varken laminat eller möbler då hela bohaget tillfälligt är undanflyttat för att underlätta för golvläggarna.
Så vi bjöd in oss till brorsan och det blev en kväll hos honom med bl.a. biljard 🎱 
(null)

Jag kan inte låta bli att få lite pensionärskänsla när vi sedan på söndagkvällen satt i varsin fåtölj och tittade på tv 😂
(null)

Jag är jättespänd på att komma hem i morgon och få se hur det ser ut med det nya, lite ljusare, golvet 🤩
Sitter på jobbet nu och googlar inredning och möblering 🙃
Och fyller år 🎂🎉 Grattis till mig, 47...det är nästan lite galet 🤪
Jag kan ju erkänna att det hade varit mysigare att vara hemma men vi ska fira med kladdkaka i morgon har Vilma bestämt!

(null)

Tusen Tack för alla samtal, sms och grattisar via sociala medier! 🙏🏻❤️