𝕄𝕚𝕟 đ•§đ•’Ìˆđ•Ÿ 𝕚𝕕𝕒𝕘 đŸ™ŒđŸŒ

Vaknade igen med huvudvĂ€rk och jag kĂ€nner att det kommer frĂ„n nacken...lĂ€nge sedan nu men jag har genom Ă„ren haft nackspĂ€rr sĂ„ mĂ„nga gĂ„nger att jag slutat rĂ€kna 😅 
Jag minns första gĂ„ngen, det var 1993 och vi skulle Ă„ka till Köpenhamn och fira pappas 50-Ă„rsdag...nĂ„got hĂ€nde i min nacke nĂ€r jag gjorde en hastig rörelse och efter den hĂ€ndelsen var det Ă„terkommande Ă€nda fram till 2015  dĂ„ jag hamnade hos en Osteopat i Varberg. KĂ€nslan nĂ€r jag var dĂ€r var att han inte gjorde sĂ„ mycket men antagligen nĂ„got đŸ€·đŸœâ€â™€ïž 
Glad blev jag iaf och har inte haft problem med nacken sedan dess 😀
Och nu Ă€r det sĂ€kert bara nĂ„got tillfĂ€lligt och #linnex löser det đŸ€© 

#blogg #nackspÀrr #massage #linnex #liniment #tvÄÄker #mamma #bonusfamilj #stretch #pilates #rörlighetstrÀning
(null)