Snart valp i huset đŸ¶

(null)
Vilma och Plopp 😍 (6 veckor)

     

Vi har bestĂ€mt oss för att skaffa hund, jag har ju haft hund tidigare, i princip i hela mitt vuxna liv.
Sedan vĂ„r senaste hund Frasse hastigt togs ifrĂ„n oss, pga en stroke 2016, sĂ„ har jag intalat mig sjĂ€lv att det Ă€r bekvĂ€mt utan djur, men det Ă€r faktiskt nĂ„got jag har saknat de senaste Ă„ren och nu Ă€r det snart dags đŸ€© 

Lilla Plopp kommer att flytta hem till oss inom ett par veckor, hon Ă€r av rasen Labradoodle och sĂ„klart vĂ€rldens gulligaste đŸ„° 

Vi var och hĂ€lsade pĂ„ henne första gĂ„ngen förra helgen och det Ă€r nedrĂ€kning hemma nu, och sĂ„klart har vi börjat shoppa lite till den lilla Ă€lsklingen đŸ€Ž

Jag Ă€r ju som vanligt lite dĂ„lig pĂ„ att uppdatera min blogg men den finns ju kvar 😅 sĂ„ jag misstĂ€nker att inlĂ€ggen framöver kommer att ha ett visst fokus pĂ„ valp đŸ¶  (null)
Lars med Ploppen 😍