Hockey

(null)

10/10-22 Om det går som vi tänkt oss betyder det ju som jag tidigare antytt förändring i vårt liv och framför allt i min vardag, jag tror att det kommer att bli bra annars hade vi aldrig påbörjat den här processen! Det kommer säkert ibland att kräva mer och ibland mindre men en stor skillnad är att vara mer flexibel och spontan. Jag måste säga att jag längtar nu tills beslutet är fattat och vi får skriva på kontraktet så vi kan ha någon form av plan framöver, som det är just nu känns det som att jag hänger någonstans mitt i mellan och dinglar, tror att jag ska åt ett håll men innan beslut vet jag ju egentligen inte säkert och funderar då över vad jag ska göra om det blir nej…såklart jobba vidare med mitt företag men klarar jag det rent fysiskt på heltid, det är ganska tungt ibland men jag tycker ju det är asroligt med massage och andra behandlingar! Helgen som varit har vi både firat födelsedagar, dels yngste bonusen som fyllde 9 år under sin mammavecka, och dels min sambo som fyllde år igår, 48…medelålders man var det ja…han fick fira sin dag på damhockeymatch i Göteborg, tur att han iaf är sportintresserad även om kanske inte just damhockey är vad han mest tittat på innan han träffade mig. Han, den där mannen, har faktiskt spelat fotboll själv och även om jag aldrig sett honom spela, då han slutade innan vi träffades, så tror jag att han var ganska duktig på planen! Damhockey då, varför? Jo såklart för att min lillasyster är huvudtränare för ett lag i Göteborg, det var seriepremiär igår och såklart ville jag se matchen, som de vann med 10-0! Det ska bli så kul att följa fortsättningen för henne och laget! Mysigt också att alla våra barn var på plats och givetvis mamma och hennes man. Jag kan även lova att pappa hade koll och var med oss även om han inte längre finns bland oss. Nu tror jag lunchen är slut och jag ska ta tag i resten av denna dagens behandlingar.