Utredning

(null)

28/9-22 Sedan början på april har vi gått igenom en rätt omfattande utredning inför ett kommande uppdrag, vi har synats i sömmarna som par och som familj kan man säga, det som inte tagits upp i utredningen vet jag ärligt talat inte vad det skulle vara. Det är ett uppdrag som nog kräver en hel del av oss, både som "vi" men även som familj, om de som bestämmer beslutar att uppdraget är vårat kommer det att förändra vår vardag en del, framför allt min vardag då det kommer att innebär att jag ska jobba hemma på heltid och vi kommer att ha jour mer eller mindre dygnet runt, året om. Vi vet ju egentligen inte än vad det innebär men har rätt höga förväntningar på oss själva och längtar nu till beslut så vi kan planera för det om det blir verklighet. Nu väntar lite stalltjänst innan jag ska iväg till jobbet, kvällsjobb tillsammans med min dotter, det kan jag leva med